Man Smile Portrait Happy Thumbs Up  - Sammy-Sander / Pixabay
Firmy a služby Reklama a PR

Jak drahá je výroba reklamních předmětů

Není sporu o tom, že hlavním cílem každé firmy je dosáhnout co nejvyššího zisku. To v praxi znamená mít co nejvyšší výnosy za cenu co nejmenších nákladů. Ovšem znamená to také nutnost lákat stále nové zákazníky, kteří si budou produkty dané společnosti kupovat. K tomu slouží především nejrůznější druhy reklam a propagací. A jednou z nich je i rozdávání různých propagačních předmětů.

V tomto případě se nejčastěji jedná o drobnosti s vysokou využitelností, jako jsou tužky, propisky, přívěsky, klíčenky a podobně. Mají za úkol dostat jméno firmy mezi širokou veřejnost a rozšířit povědomí o ní. Mají také připomínat zážitky, které člověk zažil na akci, kde tuto drobnost dostal.

Kolik ale firmu tato výroba reklamních předmětů stojí?

A vyplatí se tato strategie? Zde je samozřejmé, že pokud by tento způsob propagace neměl smysl a nebyl účinný, firmy by od něj dávno upustily. To, že se stále používá, je důkazem fungování tohoto typu marketingu.

Přečtěte si také:  Čistění bez námahy zajistí zdatní pomocníci

A jak je to tedy s cenou těchto předmětů?

Popravdě řečeno, je skutečně velmi nízká, a to i když započítáme fakt, že je jich vyráběno poměrně velké množství. V nákladech firmy je to skutečně nízká položka, která se na celkových nákladech prakticky neprojeví.

Důvodem nízké ceny je samozřejmě to, že firmy si nechávají vyrábět propagační předměty, které jsou samy o sobě levné, a navíc ještě nepříliš kvalitní. Proto nejčastěji dostáváme na nejrůznějších akcích ponejvíce tužky či drobné přívěsky. Náklady na jejich pořízení jsou totiž skutečně ze všech předmětů nejmenší.

Z výše uvedeného je jasné, že se rozdávání drobných dárků firmám více než vyplatí. Jejich dopad je totiž poměrně veliký, jelikož na rozdíl od reklamy v televizi či rozhlase, která počítá s tím, že zákazník bude mít zapnutou televizi či rádio zrovna v tu správnou chvíli, kdy se spot vysílá, drobné dárky fungují neustále. Navíc není třeba platit žádnou cenu navíc.

Přečtěte si také:  Motivace jako povolený doping aneb začínáme s podnikáním

Je tedy vidět, že propagační předměty z marketingového hledáčku firem hned tak nezmizí. A je to dobře, koneckonců komu by se nehodila nová propiska zdarma? Rozhodně ji využije prakticky každý.

Social Media Marketing Facebook - mohamed_hassan / Pixabay
propagační předměty z marketingového hledáčku firem hned tak nezmizí.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *